Reklamace poškození zboží v důsledku přepravy
Při převzetí zásilky je Vaší povinností zkontrolovat obal zásilky. Bude-li obal jevit známky poškození, zkontrolujte ihned za přítomnosti dopravce její obsah. Pokud bude obsah poškozen, je nutné sepsat s dopravcem protokol o poškození zboží, který musí být potvrzen oběma stranami, nebo odmítnout zásilku převzít.
Zásilku vždy rozbalte a kontrolu dodaného zboží proveďte co nejdříve - bez zbytečného odkladu. Pokud po rozbalení zjistíte, že je zásilka uvnitř obalu poškozená, a pokud je přepravcem Česká pošta, reklamujte tuto skutečnost na kterékoli pobočce České pošty nejdéle do 48 hodin od obdržení zásilky.
V případě ostatních dopravců je nutné nám nahlásit mechanické poškození zboží v obale bez viditelného poškození co nejdříve po převzetí zásilky. Poškozené zboží zabalené (aby bylo aspoň vidět jak obal vypadal) i vybalené vyfotografujte a zašlete nám fotografie e-mailem. K vyřízení reklamace potřebujeme kromě fotografie obalu i fotografii přepravního štítku i výplňového materiálu. S ohledem na reklamační podmínky přepravců nemůžeme pozdější reklamace tohoto charakteru akceptovat.
Pokud by došlo k záměně množství či zboží, informujte nás neprodleně o této skutečnosti, po ověření oprávněnosti bude takováto reklamace co nejdříve vyřízena.
Práva a povinnosti z vadného plnění v obchodních podmínkách.